Ποιος είναι πελάτης ποιου;

στην Promotion
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Μέχρι στιγμής οι δημοσκοπήσεις δεν παρουσιάζουν διαφορές στην βασική εικόνα, η ΝΔ παραμείνει πρώτη με διαφορά, ήδη καταγράφει κυβερνητική φθορά αλλά την ίδια ώρα αυτή η φθορά δεν προσφέρει καμία επιπλέον δυναμική στον σταθερά δεύτερο ΣΥΡΙΖΑ. Για το δεύτερο συμπέρασμα προβληματίζονται έντονα στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η πολυπόθητη φθορά καταγράφεται αλλά δεν φέρνει αέρα στα δικά τους πανιά.

Αυτήν ακριβώς την παγιωμένη δημοσκοπική εικόνα, θέλησε να αποτυπώσει η Φώφη Γεννηματά προκειμένου να στρέψει τα πυρά της κατά του Αλέξη Τσίπρα, χαρακτηρίζοντας τον χορηγό του Μητσοτάκη. Η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής παρατηρεί προφανώς ότι όσα λάθη και αν κάνει η κυβέρνηση, ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζεται  δεύτερος και καταϊδρωμένος με συνέπεια να μην δημιουργεί καμία αμφισβήτηση της κυριαρχίας της.

Ποιος θα μπορούσε να διαφωνήσει μέχρι εδώ; Άλλωστε δεν πρόκειται περί οπτικής, τα συμπεράσματα βγαίνουν από το σύνολο των δημοσκοπήσεων. Αυτό που δεν αναφέρει όμως η Φώφη Γεννηματά, είναι το γεγονός πως για να είναι σταθερά δεύτερος και χορηγός του Μητσοτάκη ο Αλέξης Τσίπρας, είναι εκείνη σταθερά τρίτη με χαώδη διαφορά να την χωρίζει από τον ΣΥΡΙΖΑ, άραγε δεν είναι και εκείνη με αυτή την λογική χορηγός του Αλέξη Τσίπρα; Αν αυτό ισχύει η κριτική αυτή που αποσκοπεί; Στο να δείξει ότι η αξιωματική αντιπολίτευση πρέπει να βελτιωθεί με δεδομένο ότι μόνο εκείνη μπορεί να απειλήσει την κυβέρνηση;

Οι στενοί της συνεργάτες επικαλούνται  επίσης τις εκλογικές επιδόσεις του κόμματος με εκείνη στο τιμόνι, λέγοντας ότι τον τον Ιανουάριο του 2015, πήραν το κόμμα στο 4,7%, το Σεπτέμβριο το πήγαν στο  6.2% και  τον Ιούλιο του 2019 στο  8.1%. Αυτό που δεν λένε όμως μιας και επικαλούνται την λογική και τους αριθμούς είναι αν το κλίμα το 2015 ήταν το ίδιο με του 2019 και αν ο ΣΥΡΙΖΑ που κάλπαζε είναι ο ίδιος με τον βαριά ηττημένο σημερινό. Ίσως γιατί αν το πουν θα πρέπει να απαντήσουν γιατί και εκείνοι δεν καρπώνονται τίποτα από την φθορά του Αλέξη Τσίπρα και του κόμματος του.

Το βέβαιο είναι ότι έχουμε πλέον ένα παγιωμένο πολιτικό σκηνικό, ένα ρητορικό ερώτημα προκύπτει μόνο, τελικά ποιος είναι πελάτης ποιου;

Facebook Comments

Τελευταια από Promotion

Go to Top