Γερουλάνος: «Η κατάλληλη εποχή για το Μεγάλο Περίπατο – Παράλογη η αμφισβήτηση στα ΜΜΜ»

στην Πολιτική
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ο Παύλος Γερουλάνος μίλησε για τον Μεγάλο Περίπατο, που ψηφίστηκε με διευρυμένη πλειοψηφία, στην εκπομπή Briefing του Action24 με τον Γιώργο Πιέρρο.

Όπως εξήγησε ο κ. Γερουλάνος, ο μεγάλος περίπατος ήταν ένα σχέδιο που είχε παρουσιάσει ο Κώστας Μπακογιάννης κατά την προεκλογική του εκστρατεία κι εκείνοι όμως ως παράταξη είχαν πει ότι «φτάνει πια να ασχολούμαστε με το κέντρο της Αθήνας, αυτό που είναι σημαντικό είναι να δώσουμε έμφαση στη δυτική ιστορική Αθήνα, η οποία είναι παραμελημένη εδώ και χρόνια ενώ είναι τεράστιας σημασίας, μιλάω τώρα για την Ιερά Οδό, την Πειραιώς, το Δημόσιο Σήμα, την Ακαδημία Πλάτωνος». Όπως είπε, ουσιαστικά είναι το τέλος της ενοποίησης αρχαιολογικών χώρων.

Σχετικά με τα σχόλια για το αν είναι τώρα η κατάλληλη εποχή για το συγκεκριμένο έργο ο κ. Γερουλάνος απάντησε ότι αυτή την περίοδο έχει κίνηση είναι χαμηλότερη από τη συνηθισμένη λόγω κορωνοϊού αλλά και του καλοκαιριού. Συμπλήρωσε, επίσης, ότι είναι στα σκαριά η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων στην Πανεπιστημίου.

«Διαφωνούμε στο που είναι η ώρα να γίνουν αναπλάσεις. Aυτό που συμφωνήσαμε προεκλογικά είναι ότι είναι το αυτοκίνητο πρέπει να μπει σε δεύτερη μοίρα και σε πρώτη μοίρα να πάει ο πεζός», επεσήμανε.

Σχετικά με το αν αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού είναι ασφαλές να κινούμαστε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ο κ. Γερουλάνος απάντησε ότι η αμφισβήτηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι «παράλογη, δεν είναι και λογικό να λέμε ότι ο καθένας κατεβαίνει με το αυτοκίνητο στο κέντρο της πόλης». Και προσέθεσε ότι μπορούμε να παίρνουμε όλα τα μέτρα, ιδίως οι ευπαθείς ομάδες.

Σχετικά με την ΚΥΑ σχολίασε ότι «αφήνει κενά σε σχέση με την απόφαση που πήραμε στο δημοτικό συμβούλιο, μοιάζει να (λέει ότι θα πεζοδρομηθεί) η Σοφοκλέους και η Ευριπίδου ενώ δεν υπάρχει τέτοιο σχέδιο στο σχέδιο του Πολυτεχνείου». Επίσης, τόνισε ότι «δεν υπάρχει ακόμα ολοκληρωμένη μελέτη για τα άτομα με αναπηρία που μπορούν να πάνε που όχι, αν μπορούν να μπαίνουν τα αυτοκίνητα».

Θα πρέπει να ασχολούμαστε με την Αθήνα, που είναι η κοινωνική και οικονομική αξία της και από κει και πέρα εδώ είμαστε για να φτιάξουμε καλύτερα τα πράγματα, συμπλήρωσε.

Facebook Comments

Τελευταια από Πολιτική

Go to Top