ΑρχικήΠαραπολιτικάΟ Σταύρος επιστρέφει στη δημοσιογραφία - Γνωστά ονόματα στο πλευρό του

Ο Σταύρος επιστρέφει στη δημοσιογραφία – Γνωστά ονόματα στο πλευρό του

Ο Σταύρος Θεοδωράκης επιστρέφει στη δημοσιογραφία με τα podcast, τα οποία βγαίνουν στον «αέρα» την Κυριακή 8 Μαρτίου, Ημέρα της Γυναίκας, με την υπογραφή του και τη συνεργασία της Κατερίνας Μπακογιάννη – η οποία ειδικεύεται 15 χρόνια στα podcast – του Παύλου Τσίμα, της Νίκης Λυμπεράκη και του σκηνοθέτη των Άγριων Μελισσών Λευτέρη Χαρίτου.

Τα podcast, ή ηχητικά ντοκουμέντα ελληνιστί, είναι το νέο διαδικτυακό μέσο, που γνωρίζει μεγάλες δόξες στην βόρεια Ευρώπη στην Βόρεια Αμερική αλλά και στην Νότια Κορέα των «Παράσιτων».

Όπως ανέφερε η Αθανασία Αγγελοπούλου στο iefimerida.gr, στην αρχική ομάδα έχουν προστεθεί  άλλοι 20 δημοσιογράφοι, συγγραφείς και ηθοποιοί ανάμεσα στους οποίους η Μαρία Σολωμού, ο Χρήστος Φερεντίνος, ο Χρήστος Χωμενίδης, ο Βασίλης Σκουντής, ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης, η Μάγια Τσόκλη, η Αθηναίς Νέγκα, η Κορίνα Βρούσια, ο Σπύρος Μάλλης και ο σεφ Αλέξανδρος Παπανδρέου.

Έχει ήδη γίνει γνωστό ότι το σύνθημα «Το καλό να ακούγεται» είναι η φράση που θα συνοδεύει τα podcast τους, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εκδηλωθεί και μια πρωτότυπη ιντερνετική καμπάνια υπό τον τίτλο «Άργησαν αλλά ήρθαν!».

Τα podcast θα μεταδίδονται από τις ιντερνετικές πλατφόρμες Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts αλλά θα μπορεί κανείς να τα βρίσκει συγκεντρωμένα στο site pod.gr το οποίο θα φιλοξενεί αποκλειστικά και μόνο podcast. Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί στην μουσική επένδυση των podcast την οποία έχει αναλάβει ο συνθέτης Χρήστος Σούμκας και η έμπειρη ραδιοφωνική παραγωγός Έλενα Δημητράκη.

Το στοίχημα για όλους είναι πολύ μεγάλο, ιδιαίτερα δε για τον Σταύρο Θεοδωράκη που μετά την έξοδό του από την πολιτική αρνήθηκε πολλές τηλεοπτικές προτάσεις που αφορούσαν κυρίως – αλλά όχι μόνο – την αναβίωση των τηλεοπτικών Πρωταγωνιστών.

Ο Σταύρος Θεοδωράκης φέρεται να έλεγε πρόσφατα σε δημοσιογραφική παρέα ότι «Στόχος μας είναι να μάθουμε στους Έλληνες να ακούνε podcast».

Και πρόσθεσε «Αν τα καταφέρουμε τότε ένας νέος τρόπος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας θα γεννηθεί».

Σημειώνεται δε ότι στο νέο εγχείρημα , κατά την προσφιλή τακτική του Σταύρου Θεοδωράκη μέτοχοι είναι οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι που έχουν και ρόλο επιχειρηματία.