Ο Κούλογλου αντεπιτίθεται στην Μπαλατσινού: «Ούτε εγώ έχω σχέση με το tvxs»

στην Παραπολιτικά
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιος Κούλογλου, απάντησε στην Τζ. Μπαλατσινού, μετά τα fake news  του tvxs περί «διαφήμισης 92.000 ευρώ» από τη διαφημιστική καμπάνια του «Μένουμε σπίτι».

Συγκεκριμένα, ο Στ. Κούλογλου έγραψε «Όπως έχω επανειλημμένως δηλώσει, μετά την εκλογή μου στην Ευρωβουλή δεν έχω καμία αρμοδιότητα στις συντακτικές επιλογές του TVXS, όπου παραμένω ως απλός αρθρογράφος. Παραπέμπω συνεπώς για το θέμα του jenny-gr στη σχετική ανάρτηση του TVXS».

Ολόκληρο το δημοσίευμα που παραθέτει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ από το tvxs.gr:

Σε απάντηση για την υπόθεση που έχει ξεσπάσει για την ύπαρξη ή μη πληρωμένης κρατικής διαφήμισης με την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» στο Jenny.gr προχώρησε η ιδρυτής και Chief Creative Director του site Τζένη Μπαλατσινού και η ιδιοκτήτρια εταιρία.

Η Koolworks αναφέρει: «Η koolworks A.E., κάτοχος του γυναικείου site jenny.gr, ανακοινώνει πως η τοποθέτηση διαφημιστικού περιεχομένου (web banner) για την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι” του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας έγινε δωρεάν στα πλαίσια στήριξης της συνολικής προσπάθειας για τον περιορισμό του αντικτύπου του COVID-19. Επιπλέον διευκρινίζεται πως η κυρία Τζένη Μπαλατσινού ουδεμία μετοχική σχέση έχει με την υποφαινόμενη εταιρία».

Σε ανάρτησή της στο twitter η Τ. Μπαλατσινού αναφέρει: «Προς αξιότιμο @SteliosKoul (και όλους όσους έσπευσαν να αναπαράξουν fake news), λυπάμαι αλλά θα σας απογοητεύσω. Το http://www.jenny.gr  δεν μου ανήκει εδώ και 1 χρόνο. Σε αντίθεση με τη δική σας καριέρα η δίκη μου δεν υπήρξε ποτέ κρατικοδίαιτη».

Αρχικά εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως για κάποιο λόγο η Τζένη Μπαλατσινού, και ακολούθως κάποιοι σχολιαστές, αναφέρονται στον ευρωβουλευτή Στέλιο Κούλογλου, ο οποίος δεν έχει προβεί σε αναφορά για το θέμα της διαφήμισης στο Jenny.gr. Μετά την ανάρτηση της Τζένης Μπαλατσινού, ο Στέλιος Κούλογλου δήλωσε: «Όπως έχω επανειλημμένως δηλώσει, μετά την εκλογή μου στην Ευρωβουλή δεν έχω καμία αρμοδιότητα στις συντακτικές επιλογές του Τvxs.gr,  όπου παραμένω ως απλός αρθρογράφος».

Σχετικά με την υπόθεση, η Τζένη Μπαλατσινού εμφανίζεται ως Chief Creative Director του jenny.gr και το Tvxs.gr στο δημοσίευμά του διατύπωνε ερωτήματα για το αν η κρατική διαφήμιση στο jenny.gr ήταν επί πληρωμή. Επομένως τα ερωτήματα που διατυπώθηκαν για το αν το jenny.gr συμμετείχε στο πρόγραμμα κρατικής διαφήμισης των 11 εκατ ευρω  είναι απολύτως δικαιολογημένα, καθώς αφορούν το δημόσιο συμφέρον και τη διαφάνεια στη χορήγηση κρατικών διαφημίσεων. Αυτό είναι το καθήκον της δημοσιογραφίας και όχι για λίγα ή πολλά ευρώ, να παρουσιάζει τον κ. Μητσοτάκη ως τον «σύγχρονο Μωυσή». 

Επίσης διευκρινίζεται πως το Tvxs.gr ουδέποτε αναφέρθηκε σε ποσό που έλαβε το jenny.gr, όπως λανθασμένα ισχυρίζονται ορισμένοι σχολιαστές, για παράδειγμα η Έλενα Ακρίτα που κάνει λόγο για 92.000 ευρώ. 

 

Facebook Comments

Τελευταια από Παραπολιτικά

Go to Top