«Μένουμε σπίτι»: Πόσο κόστισε το πετυχημένο λογότυπο

8 mins read

Με τον φονικό κορωνοϊό να εξαπλώνεται με ραγδαίους ρυθμούς, το σύνθημα «Μένουμε Σπίτι» θυμίζει σε όλους τους πολίτες πως προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού, πρέπει και οι ίδιοι να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους.

Όπου και εαν κοιτάξουμε, στις τηλεοπτικές οθόνες, στα έντυπα, στις ιστοσελίδες, στα social media, ακόμη και ως αυτοκόλλητα στα πέτα του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νίκου Χαρδαλιά και του επικεφαλής της ομάδας των επιστημόνων Σωτήρη Τσιόδρα, παντού, το σύνθημα υπάρχει όχι για να εξαναγκάζει αλλά για να ενώνει τον κόσμο σε αυτό τον αγώνα.

Και εαν η φράση «Μένουμε σπίτι» που έγινε σύνθημα ακούγεται μάλλον ως η πιο κατάλληλη, πώς προέκυψε το λογότυπο που δείχνει ένα από περίγραμμα σπιτιού με καμινάδα και σοφίτα, περιτριγυρισμένο από δέντρα και ποιος είναι ο εμπνευστής του;

 

Όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, ο εμπνευστής του είναι άγνωστος.

Απλώς κάποιος από την επικοινωνιακή ομάδα του υπουργείου μπήκε στην ιστοσελίδα Freepik που παρέχει ελεύθερα εκατομμύρια γραφικά, φωτογραφίες, εικονίδια και πολλά ακόμη δημιουργικά εργαλεία, έβαλε ως λέξη κλειδί «home» («σπίτι») και ανάμεσα στις χιλιάδες πιθανές εκδοχές που του έδωσε επελέγη αυτό το καλαίσθητο σχέδιο που όλοι ξέρουμε και αποδείχθηκε ιδιαίτερα επιτυχημένο. Όσο για το κόστος του; Δωρεάν!

Facebook Comments