ΑρχικήΚόσμοςΤο Netflix «τιμωρεί» σκληρά όσους βγαίνουν έξω

Το Netflix «τιμωρεί» σκληρά όσους βγαίνουν έξω

Τις τελευταίες ημέρες έχουν κάνει την εμφάνιση τους σε πινακίδες διαφημίσεις του Netflix που δεν είναι πραγματικές-αν και είναι spoilers- και αφορούν τις τελευταίες σεζόν των σειρών ‘’Stranger Things’’ και ‘’Love Is Blind’’.

Σύμφωνα με το forbes.com, η ψεύτικη διαφήμιση είναι ιδέα του Seine Kongruangkit και του Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo, σπουδαστές Miami Ad School Europe στο Αμβούργο της Γερμανίας.

Σκέφτηκαν ότι ο καλύτερος τρόπος για να σταματήσουν τον κορωνοϊό είναι να μείνουμε στο σπίτι και ποιος είναι καλύτερος τρόπος από το απειλήσεις τους ανθρώπους να τους «καταστρέψεις» την αγαπημένη τους σειρά στο Netflix;

«Έτσι αποφασίσαμε να τους βοηθήσουμε κάνοντας αυτό που γνωρίζουμε καλύτερα, αξιοποιώντας δημιουργικές ιδέες», λέει ο Prachuabmoh Chaimoungkalo.

«Ο καλύτερος τρόπος για να σταματήσουμ την εξάπλωση του Covid-19 είναι να παραμείνετε στο σπίτι, αλλά μερικοί εξακολουθούν να σκέφτονται ότι είναι εντάξει να βγουν έξω και να κρυώσουν», τονίζοντας ότι «Έτσι πήραμε ένα ακραίο μέτρο: χαλάμε τις αγαπημένες τους σειρές στο Netflix».

Δεδομένου ότι η εκστρατεία ξεκίνησε την Πέμπτη το πρωί, τοπικές ιστοσελίδες από όλο τον κόσμο και πολλοί άνθρωποι στο Twitter έχουν εσφαλμένα πιστέψει ότι πρόκειται για μια πραγματική καμπάνια και υιοθέτησαν τις πινακίδες, οι οποίες είναι όλες ψηφιακές, ως πραγματικές.

«Προσοχή όμως, γνωρίζαμε ότι είναι μια όμορφη ιδέα από την αρχή και ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να έχει την ευκαιρία να παρουσιαστεί σε έναν οργανισμό ή τον καλύτερο πελάτη, αλλά ο στόχος μας ήταν να βοηθήσουμε να δημιουργήσουμε ένα κομμάτι επικοινωνίας που θα μπορούσε πραγματικά να κάνει μια αλλαγή», λέει ο Prachuabmoh Chaimoungkalo, ο οποίος δεν περίμενε ότι η διαφήμιση θα πάρει τέτοια έκταση.

Φυσικά, η εκστρατεία θα διπλασιάζει διαφημιστικά το Netflix, υπενθυμίζοντας στους ανθρώπους όχι μόνο να πάνε σπίτι, αλλά και να γυρίσουν στο σπίτι και να τελειώσουν τις σειρές Kingdom ή Narcos.

«Παρόλο που δεν φαίνεται ότι το Netflix», το οποίο ο Prachuabmoh Chaimoungkalo λέει ότι απέρριψε τη διαφήμιση, «χρειάζεται μεγάλη βοήθεια».

Και καταλήγει, λέγοντας ότι «Από τις 31 Ιανουαρίου, ο αριθμός των νέων μοναδικών τηλεθεατών αυξάνεται κατά 25%, σύμφωνα με στοιχεία από τα στοιχεία της εταιρείας τηλεοπτικής μετρήσεως Alphonso. Αυτό είναι ενδεικτικό ότι και το Netflix βιώνει μια άνοδο».