Το δίκαιο αίτημα των συριζαίων για περισσότερα λεωφορεία

στην Επικαιρότητα
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Η χθεσινή επίθεση στο πρόσωπο του Δημήτρη Τσιόδρα θεωρήθηκε από τους ακραίους υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ ως άκρως επιτυχημένη. Κι αυτό διότι δεν έγινε στα κουτουρού, φωνάζοντας “αέρα” κι’ όποιον πάρει ο χάρος. 

Ο διάσημος λοιμωξιολόγος εξέφρασε την άποψή του για τα μέσα μαζικής μεταφοράς και με αντανακλαστικά αιλουροειδούς, ο σύριζα εξαπέλυσε επίθεση κατηγορώντας τον ότι είναι αναρμόδιος και άρα νεοδημοκρατικό φερέφωνο και αλμπάνης, αφού μιλάει για όλα και για πράγματα που δεν γνωρίζει. 

Τι είπε ο κος Τσιόδρας; “Δεν μπορούν να γίνουν επενδύσεις στα Μέσα Μεταφοράς, οι επιβάτες πρέπει να αποφεύγουν το συνωστισμό”. Δεν μίλησε ως Υπουργός μεταφορών, όπως σχολιάζουν διάφοροι εξυπνάκηδες στα social media. Μίλησε μεταχειριζόμενος την κοινή λογική, η οποία έχει εκλείψει από το δημόσιο διάλογο. Δεν είναι σε θέση να γνωρίζει αν τις επόμενες ημέρες θα προστεθούν μερικά ακόμη λεωφορεία στο στόλο. Είπε όμως κάτι αυτονόητο. Ότι δεν γίνεται λόγω της έκτακτης περίστασης να αποκτήσουμε ένα λεωφορείο για κάθε πολίτη. Ούτε καν γίνεται να διπλασιάσουμε τα λεωφορεία μέσα σε μερικούς μήνες. Θα απαιτούνταν διπλάσιοι οδηγοί, μηχανικοί, καθαριστές και φυσικά ένας τεράστιος προϋπολογισμός. 

Για την απλουστευτική λογική του ΣΥΡΙΖΑ  (ισχύει μόνο όσο είναι στην αντιπολίτευση), όλα έχουν μια λύση. Τόσο προφανή που όλοι οι υπόλοιποι που δεν την βλέπουν μοιάζουν ηλίθιοι. Για το πρόβλημα του συνωστισμού στα λεωφορεία, απλά αγοράζουμε κι’ άλλα λεωφορεία. Για το πρόβλημα του αριθμού των παιδιών στις σχολικές τάξεις; Απλά φτιάχνουμε κι’ άλλες σχολικές τάξεις. Για το πρόβλημα των ΜΕΘ. Μην το συζητάτε. Η λύση είναι μία. Φτιάχνουμε τόσες και άλλες τόσες ΜΕΘ. 

Δεν χρειάζεται να αναρωτηθούν πόσος χρόνος απαιτείται για να βγουν άδειες και να βρεθούν οικόπεδα στα οποία θα χτιστούν σχολεία. Πολύς είναι απάντηση και μέχρι τότε η μόνη λύση είναι η κατάληψη θα απαντήσουν. Δεν χρειάζεται να απασχολήσουν το μυαλό τους με το πού θα βρεθούν χώροι νοσοκομείων για να στεγαστούν εκατομμύρια ΜΕΘ. Δεν λένε όμως κουβέντα για το ότι οι ίδιοι, οι συνεπείς αριστεροί παρέδωσαν ένα σύστημα υγείας με ελάχιστες ΜΕΘ που υπολείπονταν πολύ του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Βεβαίως Όλα αυτά χρειάζονται χρήματα. Στον ΣΥΡΙΖΑ δεν απασχολούνται πλέον με τέτοιες λεπτομέρειες. Για τα επόμενα εκατό χρόνια θα απαντούν ότι “ο ΣΥΡΙΖΑ άφησε μαξιλάρι”. 

“Σημασία έχει να πιάνει ποντίκια” βεβαίως. Και κάθε δήλωση αντίδρασης, δεν έχει στόχο ούτε τον εποικοδομητικό διάλογο, ούτε να αναπτύξει το σχέδιο που υπόσχεται ο ΣΥΡΙΖΑ για να τον ξαναψηφίσουν οι πολίτες. Σημασία έχει να γίνεται φασαρία και να διαμαρτύρονται οι αυτοαποκαλούμενοι αριστεροί κατά της ανάλγητης φιλελέ Κυβέρνησης. Έτσι έμαθαν να πολιτεύονται. Με την αντίδραση και τον λαϊκισμό. 

Πήρε λοιπόν φόρα ο Νίκος Παππάς. Ο -από υπουργός διαστήματος- τομεάρχης μεταφορών και υπέδειξε στον κο Τσιόδρα την αλήθεια, χαρακτηρίζοντας τον ανακριβή. Από κοντά και ο Βουλευτής Θεσσαλονίκης Χρήστος Γιαννούλης. Ο Γιαννούλης άλλωστε είναι βουλευτής Θεσσαλονίκης και είδε το θαύμα των καλύτερων λεωφορείων στον κόσμο να συμβαίνει τα προηγούμενα χρόνια, υπό την μπαγκέτα του μπαμπά του Νίκου Παππά. Οπότε δικαιολογείται να έχει άποψη…

Facebook Comments

Τελευταια από Επικαιρότητα

Go to Top