A. Εξαδάκτυλος: «Η έννοια της καλής φήμης με τη ματιά των stakeholders»

11 mins read

Με αφορμή τη διεξαγωγή της Hμερίδας «Reputation Pharma 2019: Εξέλιξη Φήμης Φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα» ο Πρόεδρος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Αθανάσιος Εξαδάκτυλος σχολιάζει τι καθορίζει την εταιρική εικόνα και τη φήμη των φαρμακευτικών εταιρειών.

Όπως αναφέρει, «η εταιρική εικόνα και φήμη των φαρμακευτικών εταιρειών καθορίζεται από διαφορετικούς παράγοντες σε διαφορετικά ακροατήρια. Παραδείγματος χάριν, στην ευρεία μάζα του πληθυσμού, καθορίζεται μόνο από κάποια πολύ επιτυχημένα φάρμακα και τότε γνωστά γίνονται τα ονόματα των φαρμάκων και όχι τόσο τα ονόματα των φαρμακευτικών εταιρειών».

Σύμφωνα με τον κύριο Εξαδάκτυλο «δυστυχώς, σε ότι αφορά το ευρύ κοινό, οι φαρμακευτικές εταιρείες μόνο αν εμπλακούν σε κάποια σκάνδαλα δημιουργείται συγκεκριμένη εικόνα, συνήθως αρνητική. Και τότε πολύ δύσκολα το ευρύ κοινό συνδέει τα φάρμακα με την εταιρεία».

Και προσθέτει ότι «σε ότι αφορά τώρα τα ειδικά κοινά, τα οποία απαρτίζονται από τους επιστήμονες που ασχολούνται με τον χώρο,  τους ιατρούς και τους φαρμακοποιούς, η εικόνα και η φήμη των εταιρειών εξαρτάται από την πρωτοτυπία και την ανάπτυξη που έχουν στον τομέα τους, δηλαδή πόσο καινοτόμα φάρμακα φτιάχνουν. Ακόμη, από τη συνέπεια στην παρουσία τους και φυσικά όλα αυτά εξαρτώνται απολύτως από τον βαθμό που συμμετέχουν στην έρευνα».

«Στη διαμόρφωση άποψης στα ειδικά κοινά συμβάλει επίσης και η αξιοπιστία στη κυκλοφορία των φαρμάκων (τεχνητές ελλείψεις, απόσυρση φτηνών φαρμάκων και αντικατάσταση από ακριβά κλπ). Επίσης, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η συμπεριφορά των εταιρειών σε ότι αφορά και ειδικά στο χώρο μας την χρηματοδότηση συνεδρίων και άλλων δράσεων που συναπαρτίζουν τη δια βίου μεταπτυχιακή ιατρική εκπαίδευση», καταλήγει ο Πρόεδρος του ΠΙΣ.

Facebook Comments

Τελευταία Νέα